SEN BİZE TANRININ EN BÜYÜK HEDİYESİSİN

UĞUR BÖCEĞİMİZ...KRALİÇEMİZ...NAZ'IMIZZZZ

NAZ BEBEĞİM:)))

NAZ BEBEĞİM:)))

sen benim vazgeçilmezimsinnnnn

SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ BEN GÜNDEN SAYMIYORUM

ANNE KIZ NASIL GÖRÜNÜYORUZ...

ANNE KIZ NASIL GÖRÜNÜYORUZ...
NASIL AMA SÜPERİZZZZZZZZ DEMİ:):):)

1 Eylül 2010 Çarşamba

meleğimiz,prensesimiz,biricik kızımız OKULA BAŞLADI...

evimizin neşesi,huzuru,bal böceği okula başladı...KIZIMIZI OKULA AMCASI BABASI VE ANNESİ GÖTÜRDÜ...TEŞEKKÜR EDERİZ AMCASINA...çok başka bir duygu biraz hüzünlü biraz buruk...bambaşka bir ortam herşey yabancı...ama benim kızım herşeyin üstesinden gelir...çok güçlü ve baskın bir  karakter nazım benimmm.Onun için herşeyin en güzeli en iyisi benim meleğim bu hayatta herşeyden önemli çünkü o naz bebek...çok özelsin bu hayattaki en büyük şansımızsın...ÇOKTA ŞANSLIYIZ ÖĞRETMENİMİZDE SÜPER VE ÇOK TECRÜBELİ "AYŞEGÜL" ÖĞRETMENNN...KIZIM BEYAZ BALON'DA ÇOK MUTLU OLUCAK...CANIMIZ KIZIMIZ SENİ ÇOK SEVİYORUZ MELEĞİMİZZZ

Hiç yorum yok: