SEN BİZE TANRININ EN BÜYÜK HEDİYESİSİN

UĞUR BÖCEĞİMİZ...KRALİÇEMİZ...NAZ'IMIZZZZ

NAZ BEBEĞİM:)))

NAZ BEBEĞİM:)))

sen benim vazgeçilmezimsinnnnn

SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ BEN GÜNDEN SAYMIYORUM

ANNE KIZ NASIL GÖRÜNÜYORUZ...

ANNE KIZ NASIL GÖRÜNÜYORUZ...
NASIL AMA SÜPERİZZZZZZZZ DEMİ:):):)

22 Ağustos 2010 Pazar

kızım gerçekten büyümüş...bugün birkez daha anladım...

keyifli bir pazar geçirdik çekirdek ailemizle:)))kızım bana ev işinde çok yardımcı oldu babasıyla birlikte,alsancakta gezdik biz burdan kopamıyoruz artık,kordon bir başka fuar çok eğlenceli...yemeğimizi yedik DÖNERCİM'DE,naz beklerken sıkılsada sonu güzel oldu ve yedi yemeğini kuzucuk,daha sonra FUAR AÇIK HAVA TİYATROSUNA GİTTİK KOD ADI:KEKLİK oyununa,kızım ilk defa tiyatroya gitti ve çok asil çok uslu bir şekilde oturdu ve çıt çıkarmadan küçük hanımlar gibi izledi yarısına gelmedende uyudu:)))))oyun 21:00'de başladı benim kızım 22:00'olmadan uyur hiç şaşmaz uykusu MELEĞİMİN...GÜZEL SANATSAL BİR HAFTA SONUYDU:))))))

Hiç yorum yok: