SEN BİZE TANRININ EN BÜYÜK HEDİYESİSİN

UĞUR BÖCEĞİMİZ...KRALİÇEMİZ...NAZ'IMIZZZZ

NAZ BEBEĞİM:)))

NAZ BEBEĞİM:)))

sen benim vazgeçilmezimsinnnnn

SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ BEN GÜNDEN SAYMIYORUM

ANNE KIZ NASIL GÖRÜNÜYORUZ...

ANNE KIZ NASIL GÖRÜNÜYORUZ...
NASIL AMA SÜPERİZZZZZZZZ DEMİ:):):)

19 Haziran 2010 Cumartesi

EWLİLİK YILDÖNÜMÜMÜZZZZZZZZZZ:))))))

muhteşem bir EVLİLİK YILDÖNÜMÜ yaşattı kocacım bana...çiçekler hediyeler yemekler ve konser daha ne olsun:)))))))çok sevdiğim mekanlardan alin'sss de yemek yedik orayı düşünmüş benim için:)))deniz mahsüllerinin oluşturduğu pizza süperdi,kocacım cin erişteli soya soslu et yedi:)ordannnnnnnda 22:30da sahne alacak olan SERDAR ORTAÇI izlemeye ARENAYA gittik....çok büyübir mekan denizin dibinde,sahne çok güzeldi havai fişekler ve dansçılar ve SERDAR.....SES MÜKEMMEL DASÇILAR ORGANİZASYON ÇOK İYİDİ AMA SERDAR ÇOK ÇİRKİN BE YAHUUUUUZAYIFFFFFFF 1.50 FALAN:)AMA SAHNEYE HAKİM SESSSSSSS ŞARKILAR ZATENNNN ÇOK GÜZEL BİR GECEYDİ...HAYATIM BANA YAŞATTIĞIN BU GÜZELLİKLER İÇİN TEŞEKKÜRLER EN KÖTÜ GÜNÜMÜZ BÖYLE OLSUN,SENİ ÇOK SEVİYORUM...KIZIMIZLA BİR ÖMÜR BOYU SAĞLIKLA MUTLULUKLA DOLU BİR HAYATIMIZ OLSUNNN...

Hiç yorum yok: