SEN BİZE TANRININ EN BÜYÜK HEDİYESİSİN

UĞUR BÖCEĞİMİZ...KRALİÇEMİZ...NAZ'IMIZZZZ

NAZ BEBEĞİM:)))

NAZ BEBEĞİM:)))

sen benim vazgeçilmezimsinnnnn

SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ BEN GÜNDEN SAYMIYORUM

ANNE KIZ NASIL GÖRÜNÜYORUZ...

ANNE KIZ NASIL GÖRÜNÜYORUZ...
NASIL AMA SÜPERİZZZZZZZZ DEMİ:):):)

7 Mayıs 2010 Cuma

günümüz hayırlı olsunnnnnnn

eşlerimizle,çocuklarımızla güzel keyifli bir akşam geçirdik...eltimler ve çorpa ailesi...bizim hayatımızda onların yeri çok ayrı çünkü serkanla bizi murat ve seçil tanıştırdı:)onlara bir kez daha teşekkür ediyorum...aramızda olmayan arkadaşlarımız var en kısa zamanda eskisi gibi bir arada olmak dileğiylee...(tülay ve aslı'yada sevgiler)gönderiyorum bizim arkadaşlığımız dostluğumuz çok güzel ufak tefek yanlış anlaşılmalar yaşansada geçmişte BİZ AYRILAMAYIZZZZZZZZZ:):):)

Hiç yorum yok: