SEN BİZE TANRININ EN BÜYÜK HEDİYESİSİN

UĞUR BÖCEĞİMİZ...KRALİÇEMİZ...NAZ'IMIZZZZ

NAZ BEBEĞİM:)))

NAZ BEBEĞİM:)))

sen benim vazgeçilmezimsinnnnn

SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ BEN GÜNDEN SAYMIYORUM

ANNE KIZ NASIL GÖRÜNÜYORUZ...

ANNE KIZ NASIL GÖRÜNÜYORUZ...
NASIL AMA SÜPERİZZZZZZZZ DEMİ:):):)

21 Aralık 2009 Pazartesi

(22) ay (2) günnnnnnnn sona erdi


(13 aralık 2009)  Nasıl başlasam bilemiyorum GERÇEKTEN ÇOK KÖTÜYÜM VE İŞE GELİP HEP AĞLIYORUM BENİM İÇİN ÇOK ZOR HEMDE ÇOK ZOR BİR DÖNEM...22 aylık emzirme süreçimiz artık son buldu,naz okadar mutsuz ki herşey memeymiş onun için,uykusuz geceler sürekli ağlaması ve istemesi.....yemeek yemiyo ve iyice hırçınlaştı sürekli herşeye çığlık atarak tepki veriyor.ikimizme zor günler geçiriyoruz...babası uyutuyor ve sütünü veriyor geceleri,canım kızım benim ANNE SÜT MEME BİTTTTTTTİ.çok güzel bi süreçti dünyanın en güzel duygusu muhteşem bir bağ...bana bu güzellikleri yaşatan biricik meleğime çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: