SEN BİZE TANRININ EN BÜYÜK HEDİYESİSİN

UĞUR BÖCEĞİMİZ...KRALİÇEMİZ...NAZ'IMIZZZZ

NAZ BEBEĞİM:)))

NAZ BEBEĞİM:)))

sen benim vazgeçilmezimsinnnnn

SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ BEN GÜNDEN SAYMIYORUM

ANNE KIZ NASIL GÖRÜNÜYORUZ...

ANNE KIZ NASIL GÖRÜNÜYORUZ...
NASIL AMA SÜPERİZZZZZZZZ DEMİ:):):)

11 Şubat 2008 Pazartesi

hayatımıza ve dünyaya hoşgeldin bebeğim











11/02/2008 günü ÖZEL ÇINARLI HASTANESİNDE GÖBEK ADI:NAZİFE ADI:NAZ saat:08:50'de kilosu 3.370gr boyu 49cm baş çevresi 35cm olarak dünyaya geldi,çok güzel bir duyguydu her anını yaşamak.bebekler çirkin doğar derler yüzleri şiş buruşuk,ama benim meleğim çok güzeldi dünyanın en güzeliydi benim için...(çünkü benimdi)ben içimde ne zorluklarla büyüttüm onu çokta çektirdi kuzucuk bana,herşeye değdi ve onu kucağıma aldım...herşey bitti benim için o anda.Hayatımın en güzel yanı,başımıza gelen en güzel şey,nefesim,mutluluğum,herşeyim DÜNYAYA HOŞGELDİN NAZ'IM SENİ ÇOK SEVİYORUM...HERŞEY SENİNLE DAHADA GÜZEL OLUCAK......

Hiç yorum yok: